Vanderlande gebruikt Quyntess apps voor digitalisering supply chain

Vanderlande_Quyntess_1200x630

Op 10 maart 2022

Quyntess is door Vanderlande Industries geselecteerd als partner voor digitale samenwerking met leveranciers. Beide bedrijven streven naar een langetermijnpartnerschap waarin de modulaire oplossing van Quyntess, gebaseerd op het wereldwijde Tradeshift-businessnetwerk, Vanderlande in staat zal stellen om haar inkoop-, supply chain- en financiële processen op wereldwijde schaal te digitaliseren.

Net als veel organisaties streeft Vanderlande naar verbeterde zakelijke communicatie met haar grote leveranciersbestand. Traditionele kanalen bieden geen goede traceerbaarheid van wat er precies is gecommuniceerd, veranderd en overeengekomen op transactioneel niveau. Ze zorgen ook niet voor schaalbaarheid wanneer er sprake is van fluctuerende vraag en timing van lopende projecten die extra aandacht en controle vereisen. Het verhogen van de efficiëntie rondom het uitwisselen van gegevens en documenten met zakenpartners was een belangrijke drijfveer voor het project, evenals het elimineren van niet-waarde toevoegende activiteiten en het verbeteren van de gegevenskwaliteit.

"We zijn zeer verheugd Vanderlande te mogen verwelkomen in onze klantenkring", zei Rob van Ipenburg, CEO bij Quyntess. "De uitdagingen en digitale ambities die zij hebben, zijn zeer vergelijkbaar met andere discrete productieklanten die we in het verleden hebben geholpen, en waarmee we strategische partnerschappen hebben opgebouwd die zijn gebaseerd op voortdurende waardecreatie via onze uitbreidbare app-gebaseerde oplossing."

"We waren verheugd te horen dat we door een van onze succesvolle klanten werden aanbevolen als mogelijke leverancier voor Vanderlande. We waren onder de indruk van het uitgebreide en goed georganiseerde evaluatieproces van Vanderlande, waarbij meer dan 60 belanghebbenden en 9 softwareleveranciers in een eerste fase waren betrokken. Dit toont aan dat hoewel onze oplossing jong en innovatief is, het een hoog volwassenheidsniveau heeft bereikt en ons heeft gepositioneerd als marktleider."

Mart Corbijn van Willenswaard, Executive VP Supply bij Vanderlande, benadrukte het belang van deze samenwerking: "Digitale samenwerking met leveranciers is een van de belangrijke initiatieven die Global Supply Chain onderneemt om in de toekomst nog betrouwbaardere en duurzamere toelevering van goederen te garanderen, waardoor de concurrentiepositie en flexibiliteit van Vanderlande Industries als toonaangevende speler op de markt worden versterkt."

Over Quyntess:
Quyntess is toegewijd aan het creëren van betere, snellere, real-time samenwerkingsprocessen in wereldwijde toeleveringsketens op alle niveaus van operationele uitmuntendheid en volwassenheid. Onze op de cloud gebaseerde service combineert de kracht van B2B-netwerken en webplatformtechnologieën om een ​​uitgebreide oplossing te bieden voor samenwerking in de toeleveringsketen en integratie van inkoop-tot-betaling. Bedrijven die zich abonneren op onze on-demand services profiteren van verhoogde effectiviteit, aanzienlijke kostenbesparingen en verbeterde concurrentiepositie.

Over Vanderlande:
Vanderlande is een toonaangevende wereldwijde partner voor toekomstbestendige logistieke procesautomatisering in de luchthavens, pakket- en opslagbranche. Haar bagageafhandelingssystemen verwerken jaarlijks meer dan 4 miljard stuks bagage, met actieve systemen in 600 luchthavens wereldwijd. Daarnaast worden er dagelijks meer dan 52 miljoen pakketten gesorteerd door de systemen van Vanderlande. Vanderlande wordt vertrouwd door de grootste luchthavens, e-commercebedrijven en distributiebedrijven ter wereld vanwege haar efficiëntie en betrouwbaarheid.

Voor meer informatie:
Rob van Ipenburg
ripenburg@quyntess.com

Blijven verkennen

Meer informatie nodig?

Krijg inzicht in hoe u uw samenwerking kunt verbeteren

Als we uw huidige manier van werken, systemen en problemen goed begrijpen, kunnen we u inspireren en overtuigen met de voordelen van onze apps voor supply chain management.